lite om mig själv

Tänkte att jag kanske skulle ta och berätta lite om mig själv. För er stackare som inte har fått tagit del av.. Mig! Jag bestämmer mig för att börja såhär...

Mitt namn är Johanna Eriksson, fullständiga namn Märtha Johanna Angelica Eriksson. nej, ingenting att hänga i julgranen precis. Men jag är ju tvungen att tänka positivt, hade min syster blivit en pojke hade mitt namn idag vart Olga. Så tack kära syster att just DU kom till liv. Jag lever mitt lilla liv i en liten stad vid namn Avesta som ligger längst ned i Dalarna. Ja, dalmål är alltså min Dialekt. jag låter alltså rent av, förjävligt!



Min familj. Består av Mamma Pappa Storasyster och Lillasyster. 3 katter, varav 1 är min helt egna Bacardi. Varför namnet? det kan vi ta en annan gång. Vi har haft en hund i 13 år men tyvärr fick han avlivas i maj i år. Världens bästa hund i hela världen. Hjalle, kommer att berätta lite om honom senare.



Jag är 18 år gammal, går sista året på Handels- och administrations programmet. Har min praktik/jobb på Åhléns. I skolan håller vi på med UF (ung företagssamhet) vilket innebär att vi startar och driver riktiga företag. Jag och mina 3 vänner har ett företag som heter Emotions UF, vi gör väggord i trä. info finns här!


På min fritid. Dansar jag i en dansgrupp som heter Mask shadow(går att söka på youtube för att se några klipp) som jag och några utav mina vänner startat för ungefär 5 år sedan. Vi dansar Street/hiphop. men vi tar in en och annan stil ibland. Jag går också på gym i jämna mellanrum, även på olika pass. Jag lägger också ner väldigt mycket tid på foto, blogg, inredning och mode som ligger mig varmt om hjärtat.



Kärlek. Jag har en pojkvän som heter Andreas, som jag vart tillsammans med ganska precis 10 månader. Honom tycker jag väldigt mycket om. Vi är väl precis som vilket par som helst vill jag tycka. bara det att jag tycker om honom ohälsosamt mycket.



Övrigt. Jag är förövrigt en väldigt sprallig, kort och energisk tjej i sina bästa år. Älskar kramar och allt som är gott. Hatar när folk inte lyssnar och köpta köttbullar. Jag har också, ganska nyligen fått för mig att äta nyttigare och försöka träna mer och bli hälsosammare. Den resan kommer ni möjligtvis att få följa. där jag alltså ger tips på mat och träning.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0