my dear beloveds

Fick bild på mina två ENORMT vackra vänner ikväll på vår myskväll. Dom är då vackra på insidan iallafall.


Johanna Jansson, vänner sedan gymnastiken i 4an vill jag minnas? högljudd och hyperaktiv människa som inte kan få mig annat än att skratta! lovley woman.


Frida Naess, vänner sedan 7 - 8an där någongång. en kvinna i sina bästa år som inte gör annat än att prata snusk och få mig glad i alla lägen. kyssar på dig.


Johanna Eriksson (JAG) vad vore jag för vän om ja skulle låta dom utstå detta lidande att synas på min blogg utan att jag får vara med på ett hörn? måste ju självklart visa min Finaste sida, helt ärligt. har inte vart snyggare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0