SAY JAMBO JAMBO

God morgon folks, idag är det sol ute, just nu iallafall. jag ska sticka ner till andra huset nu tänkte jag och laga mig lite frukost. är sjukt sugen på omelett så det får nog fasen bli det idag. efter praktiken idag ska jag och jessica köra hårdpass på gymmet. eftersom pms anfallet dampade på mig igår för att jag inte hann gymma igår. men idag blir det av och typ alla dagar resten av veckan också eftersom jag har gett mig fan på att ja ska fixa det här nu! men nu frukost. puss alla!

(lägg märke till mig helt klart invalida öga. haha)


Kommentarer
jessicaelizse

vi ska köra järnet fisenstrålen min!! och kul ska vi ha! :D:*

2011-04-12 @ 21:08:31
URL: http://elizse.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0