HEJ!

jag har inte haft ork eller tid att bloggat, om ni som läser min blogg så gärna vill veta. uppdatering då..
Gårdagen bestod av jobb och innebandy. efter innebandy drog ja direkt till min bästaste tjej som kommit hem från turkland efter 2 månader. oj vad flickan har varit saknad. vi båda stod och grät i hallen igår när vi kramade om varandra. haha, fyfan. glädje tårar i mängder kan ja säga. vi satt och prata om allt mellan himmel och jord. och lite därtill. vi har så mycket att ta igen så vi visste inte vart vi skulle börja haha. sen fick ja även en addidas tröja av henne! as snygg. den var grön! hon är bra hon evelinn fröbom. jag är så jävla high on life idag! har världens bästa vänner. världens bästa jobb och allting. livet leker.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0