om några timmar så åker vi!

HEJ!
om några timmar ska vi åka till ullared. fan va skoj det ska bli! jag borde egentligen sova nu men sitter och fixar musik. jenny ligger här brevid mig och sover tungt. märker inte min musik alls. men tänkte skriva ett litet hej sådär så ni vet att ja lever. speciellt mamma eftersom att hon ringde mig tidigare och frågade varför ja inte uppdaterat. så nu mamma, nu har jag uppdaterat. nu ska ja sova också för annars ringer väl hon imorgon och skäller på mig för att jag inte kan köra bil trött. puss!


Kommentarer
mamma

Ja,gumman jag är rädd om dig.Puss Puss

2011-08-23 @ 17:52:57
jessicaelizse

johanna, jag vill se dig blogga! :*

2011-08-30 @ 18:15:13
URL: http://elizse.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0