stolt tjej

Nu är jag på superduper humör. haha. var ut på promenad med jenny i fors. efter att vi gått rask promenad 7km så kom vi på att vi ville bada. vi hade inte handukar ingenting med oss. bara våra träningskläder, så vad gör vi? hoppar i näck såklart! haha. kallt så in i satan var det iallafall. dog lite. så när vi stod där och frös bestämde vi oss att springa sista biten hem. 3,5 km och ja klarade det! för att vara jag med INGEN kondis så är ja stolt som en spjuver.

Och gladare blev jag när andreas sa att vi ska hitta på något i helgen, åka bort alltså. hihi, kanske får min spa weekend då? asum. nej men nu har ja skrivit allt för mycket, förmodligen för att ja är hyper och glad. jag ska försöka sova nu! godnatt folks.

sitter i elinpelins onepeace. mysigt värre.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0