Dag 14 – Mina drömmar.

hoppade över "vad jag hade på mig idag" för att jag som sagt inte kan ta kort på det.

Mina drömmar... efter skolan vill jag jobba något år och tjäna pengar så jag kan betala min utbildning. vet inte riktigt än vad jag vill utbilda mig till men, ekonom, marknadsförare eller något liknande kanske. helt mäklare men jag tror dock inte jag har betygen för det. efter att jag har pluggat vill jag flytta till usa några år och jobba där. bo i miami, malibu eller beverly hills i ett strandhus. efter några år vill jag nog flytta tillbaka till sverige och då kanske det är dags att skaffa familj hus och hund. jag ska ha ett modern hus ute vid kusten, en bra och snygg man, 2 eller 4 barn och 2 schäfrar. och på min fritid kommer jag att inreda och laga god mat åt familjen. det är nog vad jag har för drömmar just nu. men sen hinner dom nog ändras en hel del under årens lopp!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0