i feel down toady

Idag är jag inte på bästahumöret, med tanke på att jag inte kan lägga in bilder på datorn med min kamera längre. han har gett upp helt nu :/ vet inte vad de är som är fel. ska ringa supporten snart och kolla om det är något med drivrutinerna eller om ja måste lämna in honom iallafall. tur är ju att man har 5 års garanti på högen så jag kommer att få en annan kamera (och minst lika bra) så länge han ligger på operationsbordet. hoppas bara han inte ligger där allt förlänge bara. nu ska jag ta mig en promenad tror jag faktiskt, har vart lite dåligt i helgen med träningsdelen och eftersom evelinn har fått feber så blev det ingen lift idag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0