skönhets ideal.

många pratar alltid om att bli smal och slank och allt man nu pratar om att man ska se ut. men jag känner inte längre att det är någonting jag strävar efter. jag vill "tajta" till mig, bygga muskler och vara hälsosam. inget mer med det. jag vill inte ha fett som dinglar när man gör något men det vill väl ingen? men att se ut som ett benrangel är inte det jag är ute efter. idag ska jag och pappa åka till maeks och gymma i 2h. och om jag får bestämma så är det här mitt skönhets ideal. ett typiskt exempel.


vältränad, visar musklerna och inte ett benrangel. de DÄR är snyggt. enligt mig.


Kommentarer
jessicaelizse

men mums på den kroppen, skulle ju inte vara helt fel att ha;)



pöss

2011-02-07 @ 22:42:17
URL: http://elizse.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0