2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja. jag åkte snöskoter, nakenbadade och lite annat.

Har du några nyårslöften?
inte direkt, man håller dom oftast aldrig. inte för min del iallafall.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Min bästavän blev moster, om det gills?

Vilka länder besökte du?
Turkiet

Vad var din största framgång 2010?
Jobb på Åhlens (y)

Bästa köpet?
Min mössa, har på den just nu!

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, godis och kläder.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Dansade!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Mikrofonkåt, Waka Waka, Bumpy ride och Man must dance.

Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Mer tid med mina vänner!

vilka månader från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Juni, juli & augusti

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
mycket myycket gladare

Vad önskar du att du gjort mer?
vart där för mina vänner och tagit vara på alla fina stunder

Vad önskar du att du gjort mindre?
deppa i onödan

Favoritprogram på TV?
One three hill och The big bang theory

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Var med min pojkvän bästavän och familj och åt smörgåstårta!

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
"Ett-Försök-Till-Att-Vara-Modemedveten!"

Hur tillbringade du julen?
Familjen först sen med pojkvännen

Blev du kär i år?
japp det blev jag

Den bästa nya personen du träffade?
Många!! fått många nya underbara vänner.

Höll du några av dina nyårslöften?
Som sagt, inga utav dom ja lägger håller.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0