Dag 4 – En person jag saknar.

Den var lätt, jag saknar min vän Jessica Olveby så otroligt jävla mycket. Vi hade en väldigt bra relation till varandra när hon var vid liv. vi hade en sommar då vi umgicks... jag tror bestämt att det var Varje dag! vi sov hos varandra, åkte till liseberg, tälta osv. det bästa vi visste att göra när vi var tillsammans var att sitta och titta på skärckfilmer och äta marabou digestive heeela nätterna. vi vände på dygnet totalt. var uppe till 6 på morgonen och sov till 4 på eftermiddagen så fortsatte det så haha. sen försökte vi ju bygga en flotte också! gick inte sådär värst bra haha, men värt ett försök eller hur?

3½ år av saknad och det är fortfarande lika svårt att tänka att jag inte kommer få umgås med dig än på ett tag. men jag lovar att vi kommer att bygga flottar, tälta och äta massor med marabou så fort vi ses igen! du var trots allt en utav mina bästavänner och dom ska hålla ihop. så den personen jag saknar är jessica, hon och jag. det var så vi sa.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0