från kylan in i värmen

hallå allihopa! igårkväll lekte jag med nathalie, jag var sällskap när hon var fyllechaffis ut till brovallsgården bland annat. vi hade jätte trevligt och pratade om allt möjligt. tycker om mina lilla nathalie! fast hon är världens jävla klant ;) när jag lekt klart med nathalie och erika som var med oss efter ett tag, så drog jag hem till karln min och myste framför tvn tills vi gick och la oss. Nu idag har jag ätit middag med min familj och suttit vid datorn, treeevligt. senare idag ska jag iväg till ewwe och måla väggord med företaget. kanske tar mig en promenad innan det.



Kommentarer
nathalie

tack själv min lilla bebis det är alltid kul att vara med dig! du MÅSTE med utomlands <3<3<3<3

2011-01-23 @ 21:02:19
URL: http://nathaliesofiadenice.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0