i want you to do me


En liten bit påväg är jag ju när det gäller köket. men fick tyvärr gå på det rosa temat denna gång med. ska gå över till blått närmare mot våren hade jag tänkt! en underlig sak som hänt är att jag fan inte hittar mina gardiner till köket! hur kan man tappa bort 4st rosa gardiner? dom borde ju synas hur bra som helst. min mamma har slarvat bort dom. den jäkeln.


Hittade en gammal vas nere i det stora huset. och är det inte den snyggaste vasen någonsin säg? min mormors gamla vas faktiskt. tänk vad hon hade kunnat prytt sin lilla lägenhet med den här, och nu så blev den min istället. helt underbart!


ja jag vet att ni håller med, den är amaziiing



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0