praktik är det ända roliga


Skulle kunna göra ett inlägg där jag rensar mina tankar från allt jag har där uppe. men det skulle inte ens bli en hel rad, för jag är helt jävla lost just nu. vet ingenting längre. jag är som en senil kärring. jag vet inte vad jag ska göra imorgon, jag vet inte vad jag åt för 20 min sen jag vet inte vad mina känslor säger, jag vet inte om jag ska ta reda på vad mina känslor säger jag vet inte vad jag borde göra. vad som är bäst eller inte. ingenting. det ända som ploppar upp i mitt huvud just nu är att praktiken är det ända som får mig glad för tillfället. alltså jo mina vänner förstås men just för tillfället sitter jag här, och det ända som sitter i min skalle är att jag inte vet ett skit förutom praktiken då. patetisk? mjo en aning. jag kanske gör ett inlägg där jag skriver ner allt ja känner. om det nu kommer att komma fram. wait and see. nu tänker jag sätta mig och rita, försöka få mig att tänka lite. se om det händer något.



Kommentarer
jessicaelizse

puss

2011-01-19 @ 23:05:37
URL: http://elizse.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0