Sammanfattningsdags!


Förlåt för dåligt uppdagtering! har vart iväg och firat nyår i vemdalen med karln och våra vänner. Vi hade så helvetes jävla roligt så ni kan inte ana det, det var verkligen det roligaste jag gjorde 2010. vi var riktigt därggiga varje dag och levde på panpizza och minttu. vi åkte slalom bastade och snuskade oss. precis som de ska vara när man har riktigt jävla kul alltså. på vägen dit höll vi på att krocka. sen fick en utav oss sitta i ambulans, vi slog ihjäl oss i backarna, smällde raketer och sprang nakna utanför stugan. stackars våra grannar med barnfamilj säger jag. men ska man festa så ska man! jag var liksom inte lite mörbultad när vi kom hem, och ÄNDÅ klarade jag mig upp för att jobba på åhlens hela dagen i måndags. jag börjar bli härdad. känns jävla bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0