varit död i minuter


Lunchade med mina tjejer Nathalie&Evelinn idag, vi käkade thai, för er som så gärna vill veta. jävligt gott var det också! efter vi käkat gick vi en snabbis sväng och kika lite på stan. kl 2 började dom praktiken igen så då följde jag med evelinn in på pacific och väntade på att mamma skulle komma och hämta mig. så jag passade på att köpa en doftolja till min elefant-luktar-ljus-pryl, den kostade 22:- billgit och bra! så nu luktar mitt rum jätte mysigt! mysigt va? ah precis. avis som ni är. senare ikväll ska jag till sala och hälsa på syrran och hennes karl i deras lägenhet. ska bli trevligt. nu ska jag fortsätta att städa lite och sånt, hörshej!



Kommentarer
jessicaelizse

kul att du alltiiid vill heja på mig :((

2011-01-11 @ 22:16:44
URL: http://elizse.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0