i couldn't fight it out

hallå. vart i rågen hela dagen idag med dansbrudarna, vi har dansat, ätit thai och chokladpaj och snackat massa skit. hade jävligt trevligt rent ut sagt. igår var det fest, hos mig. jätte roligt innan vi åkte ner på krogen. men så är det ju alltid, förfesten är oftast roligast. fick massa fina presenter, tack så jätte min älskade vänner! ni är bäst. nu ligger jag utslagen i sängen och orkar inte röra mig, är sur för att det inte finns nå nya avsnitt på mina serier. så vad ska jag kolla på liksom? buhu. ska ladda hem en bra film nu.

gammal bild.


Kommentarer
Anonym

Lägg upp recept på chokladpajen :) låter jättegott ju!

2011-11-28 @ 17:02:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0