im the girl, from the second floor.

God kväll mina ljuva vänner! hur har ni haft det idag? jag har haft det helt ok. tränade innan jobbet, gick väldigt bra måste jag tillägga. jobbet gick dock himla segt idag, gjorde illa min tumme! damn you batteri förpackiningar! 2 timmar dans blev det direkt efter jobbet, gick också väldigt segt faktiskt, så bajsigt. efter dansen följde jag löffis  bossan och michan på hockeymatch. frös röven av mig! efter matchen så åkte jag till ica och köpte ost och kex till mina kära föräldrar, så det ska vi väl sitta och mumsa i oss ikväll. jag skippar dock vinet, inte alls sugen. nu ska jag kila, ses kanske senare! kyssar?

i brist på bilder ni vet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0