sjuklingen har talat

hej folks, fan vad jag inte har orkat uppdaterat denna bajsblogg. är så trött på den! kan inte någon bara snälla göra en design till mig? begging you. vill ha nåt ljust fräscht så man blir pigg och glad! här ligger jag i sängen med penicilin örondroppar och kortison tabletter. jag är fan less på det här livet! jag vill vara frisk till på måndag så jag kan köra all in och kötta sönder med tränignen igen! har tappat så mkt träning nu när jag vart sjuk, snart 3 veckor förfan. less jag blir. jag vill träna och bli fit for fight till beach 2012. nu ska ja och bacardi sova. peace out.

jag beklagar verkligen min depp text här ovanför. men jag brukar inte deppa såhär över att vara lite sjuk. så idag kände jag att jag hade lite rätt att få ta ut det på någonting. bloggen satt fint idag. men ni andra som deppar bara för att deppa... lägg av!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0