vad vi gjorde för fel är ett musterium, men vi gör aldrig om det.

HEJ! jag kom nyss hem. gick upp vid 11, åkte till gymmet. kom hem, duschade och åkte till jobbet. slutade jobbet, åkte hem och åt, drog till dansen. mycket idag. men fan så skönt det är att ta tag i träningen igen. mitt humör ligger på topp direkt ja rör på mig. förmodligen för att jag lägger ner all tid på tränignen istället för att sitta och deppa över någon som inte är värd tiden. men iallafall så, nu ligger jag i min säng och lyssnar på dansmusik. börjar gå bra på dansen. är sjukt taggad till dansvisningen i december! kommer bli asum. och vi är en bra grupp också, alla kan ha en åsikt. love it. nu ska ja kolla dåliga serier sen sova, imorgon blir det gym och dans!

min middag idag innan dansen! min dillsås är i världsklass. lovar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0