I AM FUCKING BACK

hej! nu är ja trött på mig och mitt serie-tittande. nu har ja kolla klart hela sex and the city plus båda filmerna. nu kan ja inte skylla på dom längre. nu är det dags för mig att ta tag i bloggandet och mitt sociala liv igen. har halkat efter en hel del. ska ta tag i träning som fan också. tränar nästan ingenting nu ju :( bara innebandy 2ggr i veckan sem dans 2 ggr i veckan. har inte vart på gymmet med elin på evigheters evigheter. nu ska tant skärpa sig! promise.

Dagens planer är att träffa jenny på stan och fika, kika lite. sedan ska ja fan ta och visa hur det blivit i huset än så länge. med alla möbler och sånt. ikväll ska jag vara nykter för omväxlingsskull såhär på en helg. så ja är chaufför istället. nu ska jag gå iväg och äta lite sen ska jag fixa mig innan jag åker till stan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0