you shower me with words made of knifes


hej folks. igår tillbringade jag natten i sala med tvillingarna lundin och sandra! mysigt värre. kollade på "jag saknar dig" och åt ost och kex. idag gick vi upp tidigt. eller för mig var det tidigt iallafall haha. typ halv 10. så åkte vi till stan. sandra var på jobbet dock. käkade lunch handlade lite. presenter till exempel. sen köpte ja nytt navelsmycke! nu ska jag sova middag en stund och vila tummen min.

These days when I see you
You make it look like see-through
Do tell me why you waste our time
When your heart ain't admitting you're not satisfied
You know I know just how you feel
I'm starting to find myself feeling that way too

When you grace me with your cold shoulder
Whenever you look at me I wish I was her
You shower me with words made of knives
Whenever you look at me I wish I was her


Kommentarer
jessicaelizse

söt tjäj!

2011-09-28 @ 16:52:00
URL: http://elizse.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0