På't igen bara.

Jävlar vad jag har slarvat de senaste veckorna med kosten alltså. Verkligen fuskat. Men efter lördagens hel-dag på gymmet med de nya inspiratörerna så bestämde jag mig för att ta tag i det igen. Skolstarten började idag, för er som fortfarande går i skolan alltså. Ni kommer in i era rutiner. Så nu känner jag att det är dags för mig att komma in i rutiner igen. Tog ledigt en vecka under p&l i sommar, och efter de har ja liksom halkat efter. Så nu lär jag köra igång igen! Mycket nyttigt mat och ÄNNU mer träning! Så nu taggar vi till. Det kommer bli en grym höst!



Kommentarer
Pauline

Härligt johanna! Du är så duktig såå :* Dela gärna med dig av dina mattips, min inspiration ligger på noll.. haha. och duu.. jag saknar dig!

2012-08-20 @ 20:59:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0