Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.

vaknade upp i en genomblöt säng för cirkus 40 min sen. nej, det var inget kiss avfall. jag har svettats som en tok under denna hårda, och om inte sömnlösa natt. varför? en utav mina teorier är att min kropp inte riiktigt gjorde sig av med celsiusen igår under träningen. vilket ledde till att jag blev som en speedad duracell-kanin. teori två är att jag är så otroligt jävla lycklig kanske? jag tror på båda teorierna. faktiskt. jag mår så otroligt bra, min hjärna har verkligen ställt in sig på att göra något vettigt av detta år och går därför i 120 och vägrar slapnna av. vilket leder till att kroppen inte heller vill slappna av. vill sprigna, springa 10mil nu. är jag sjuk? en teori det med. jag gillar att leva helt enkelt. soft. nu tänker jag gå och förtära dagens första måltid.

update; jag har nog den skönaste träningsvärken någonsin. thumbs up.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0