24/7-12

Hej allihop! Gick upp kl 7, städade av lite snabbt i lägenheten sen åkte jag till första jobbet. kom hem och städade av lite till i lägenheten, tog bort lite flyttlådor och sånt där skit. så nu är det relativt fräscht i lägenheten.

Gårdagens box mix gick kanon, riktigt svettigt var det! Sen ikväll är det Mage/Rygg, men slutar kl 5 på gymmet så tänkte att jag skulle åka direkt till gymmet då och kanske sola eller värma upp på crosstrainen. nu jäklar är det hårdkörning som sagt. höst fräsch ska jag vara. känner redan nu att svullnaden i magen börjar gå ned. trots att det vara gått en och en halv dag så märks det direkt när jag byter tillbaka kosten. Fy vad skönt verkligen.


Igår efter box mixen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0