löplistan

imorse satte jag och gjorde mig en löpnings lista. jag har aldrig vart den person som tar mig ut på en springtur bara sådär. kroppen orkar, men konditionen är värre. men sedan jag blev inspiratör på gymmet så har jag märkt markant skillnad på min kondition. så nu har jag tänkt att jag försöka ta mig ut emellanåt. inte ofta, utan ibland. när jag känner för det. för som jessica säger, är inte kroppen sugen så är den inte. man ska inte tvinga sig på något man inte vill. men jag vill försöka iallafall. haha! så här har ni en lista jag gjorde idag, med en ett enormt blandat urval av låtar. gamla som nya, från rock till hiphop. fast måste ju erkänna att skrillex aldrig gör en besviken. man blir så taggad! suscribe om ni gillar listan vet ja!
 
 
-> ! http://open.spotify.com/user/johannaeriiksson/playlist/5UOIsmFB5HWVLr9r0he34a ! <-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0