mitt-i-natten-inälgg

Hej min trogna följeslagare! just nu ligger jag i sängen i min lägenhet. har faktiskt fått upp Allting. känns så jäkla skönt må ni tro. har tänt lite doftljus så det verkligen känns som hemma. som mig, vill säga! så just nu luktar det mango-mandarin i hela lägenheten. doftar fy jävla gott verkligen!

Jag trodde att jag skulle avlida, totalt! men inte då, än iallafall haha. natten är ung, eller vad säger man? förhoppningsvis så överlever jag första natten åtminstone. trots att jag är helt själv, så känns det inte fy skam. men det är faktiskt jobbigt. men jag vänjer nog av mig, sinom tid.

ska slå på en film nu, försöka slappna av lite och bara njuta! måste lära mig att vara för mig själv. alla i min närhet (utom älskade jenny) älskar att få sin ensamhets-tid så att säga. dom är uppenbarligen idioter hela högen. eller bara jävligt fantastiska. vet faktikst inte i vilken kolumn ja vill sätta dom i. men ja måste säga att jag är lite avundsjuk på dom. bara kunna tänka på sig själv. som mamma sa "få göra precis som man vill, när man vill, hur man vill" sköta sig själv helt och hållet. jag vill bli så självständig. förhoppningsvis så får jag också känna på den njutningen. 

nu slår jag på en film, får bli bridget jones - the edge of reasons. sen så hoppas vi på att jag somnar! imorgon lär jag handla mat, finns inget ät-bart alls i mitt kylskåp. det mest ät-bara som existerar i lägenheten är förmodligen stearinljusen. och dom skippar jag nog.
bara för att ja saknar min pojkvän så mycket redan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0