121211

hej folket, ligger i min säng. kom hem för cirkus en timme sen. jobbade 9-12. skumt schema men så kan det vara ibland. efter jobbet blev det thai med hanna, min kollega som också slutade samtidigt som mig. nu är jag trött, så ska sova middag. sen blir det ett hårt pass på gymmet. skulle bailat ikväll men har lovat att skjutsa runt på mamma och hennes vänner ikväll så hinner inte dansa något... bu. önskar bailan var flera dagar i veckan. det är så jävla roligt och man blir så ruskigt jävla svettig. love it! får bli hårt pass på gymmet som sagt. godnatt för ett tag!

superhjältar måste finnas
dom har jag trott på så långt jag kan minnas
föräldrarna är värst dom ljuger i åtta år
sen kommer bomben, tomten är båg
shit jag saknar den mulliga jävlen
å media vrider den gulliga världen

lyssnar gamla fronda låter, tar mig tillbaka till 7an. nostalgi. jag njuter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0