you're driving me crazy, you're looking amazing

god måndag! vill börja detta inlägg med att tacka min älskade fridus som gjort en ny design till mig. i lovet it! i love you. puss.

har inte så mycket trevligt att tillägga utöver ovanstånde faktiskt. tragiskt. min helg har varit bra. utgång fredag lördag. söndag bestod av jenny. vi fikade och kollade innebandy. tog mig hem och deckade kl 23 och har sovit fram tills nu. så det är bara att tagga för en hård arbetsvecka nu såhär innan jul. just! färga håret har jag ju gjort, såhär blev da result.

lite svårt att se faktiskt, det är inte riktigt klart än! håret ska bli mer ask-färgad.


Kommentarer
jessicaelizse

du är snygg!

2011-12-19 @ 11:20:47
URL: http://elizse.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0