enbart text

klockan slår snart 01.00. och man skulle kunna tro att jag är ute efter ett deppinlägg. men icke. jag mår riktigt bra faktiskt. inget som tynger mig alls. jag borde tacka och ta emot för denna härliga känsla som är bortom all sorg. men det är någonting, något som sitter ingrott i min lilla hjärna. men jag kan inte riktigt sätta fingret på det ännu.

mitt 2011 har varit bra. eller ja, visst det har varit en riktig berg och dalbana. blivit singel, blivit osingel, flyttat till hus, fått körkort, tagit studenten, bilat ner till ullared med bästa,  träffat massa förjävla sköna typer, åkt utomlands, blivit singel igen, flyttat hem, tagit tag i träningen, gått ned X antal kg. you name it. men ja, ett helt okej år. det finns ingenting jag ångrar. men 2012 ska bli ännu skönare. enligt övernaturliga nissar så går vi ju under i slutet av detta år. så det är ju lika bra att ta vara på den här tiden och göra detta år till ett kanon år. målet är att jag ska överleva det, tills vi dör alltså. kan man säga så? 

detta år ska jag försöka hinna med saker jag inte orkat göra det tidigare åren, eller haft råd med. ett utav dom är att äntligen hälsa på P&L festivalen denna sommar. jag ska även försöka komma på vad jag vill med mitt liv och börja plugga. och någonstans där försöka klämma in en resa till USA. under tiden jag gör detta, ska jag lära mig vad det innebär att sluta älta, sluta tänka på gammalt och bara köra i min egen bana så att säga. börja bli mer spontan och leva livet och vara glad för det man har. för innerst inne är jag ju det, jag är en väldigt glad person. 

nu har jag ordbajsat klart för ikväll.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0