040712

Goddag i stugan! sitter på jobbet, tänkte att jag skulle ta en storstädning idag, torka golv och sånt där. var även på ett annat jobb tidigt imorse. trivdes som fisken i vattnet!

Ikväll blir det att hälsa på lägenheten, kika lite vad det är som behövs köpas och fixas med osv. vill flytta nu nu nu men jag är såå seg. har inte ens börjat rensa med allt hemma än. bu! Men jag lär väl ta tag i det snart så föräldrarna blir av med en, hehe.

Nå träning blir de då rakt inte verkar det som, gått och fått svin ont i halsen och snorig som ett träsktroll är jag. inte okej. ingen keso har vi hemma heller. bra start! haha. ska komma igång igen, måste! känner mig som självaste fläsk-doris efter P&L veckan.

Nej, back to wörk.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0