tillbaka

hej vänner, jag lever! jag har inte dött, jag lovar. har bara inte orkar sitta vid en dator de senaste veckorna. och förra veckan var jag på P&L så var ganska jäkla jätte bajs sliten igår när jag kom hem.

men nu är jag tillbaka, och nu sätter vi igång med sommar-köttningen! juli månad ska bli riktigt tuff. Träningen framför allt. hårt ska de bli. Även en flytt ska klämmas in på det, fick nycklarna till min alldeles egna lägenhet igår. så lite byte av tapeter sen sker inflytten. taggad!!

Boxning i avesta ikväll, efter det lite styrka också, känner att jag måste köra dubbelt upp nu för att rensa kroppen från allt skit man stoppade i sig på festivalen. panpizzor, alkohol, chips, godis. allt! tog aldrig slut. så nu ska jag och min keso åter förenas igen <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0