20 saker ni kanske inte visste om mig.

1. Jag hatar köpta köttbullar
 
2. Jag är besatt i röda katter. Jag vill alltid ha röda katter.
 
3. Jag har ett stort pigment fel på min mage.

4. Jag hatar fötter, speciellt andras. 
 
5. Jag har opererat näsan 2-3 gånger.
 
6. Innan jag tog bort halsmandlarna kunde jag ha halsfluss flera gånger per år.
 
7. Jag kan gå ned i Split. 
 
8. Jag har ett ärr i mungipan.
 
9. Jag tycker det är jätte kul att städa hos andra.
 
10. Jag är grym på Massage. (säger mina vänner)
 
11. Jag gråter till Masterchef USA.
 
12. Jag blev huggen i ögat av en tupp som barn.

13. Jag köper mer smycken än kläder.
 
14. Jag kan inte vissla.
 
15. Jag är besatt i doftljus. 
 
16. Jag bröt benet på en gungbräda när jag var liten.
 
17. Jag har vart simmare i 5 år. (slutade när jag böt till annat simsällskap där jag inte trivdes) 
 
18. Jag har ägt en cross. Körde mycket förut. 
 
19. Jag är rädd för gungbrädor. (trauma)
 
20. Jag kan spy när folk harklar sig. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0