act like a lady, think like a boss

efter massa pust och stön och möjligtvis en liten tår, så tog jag mig i kragen och valde 2 kokta ägg istället för mitt knäcke med leverpastej. jag har blivit besatt i leverpastej. kan inte vara hälsosamt med för mycket ens? 

Gick upp halv 9 imorse, stack en snabbis till um för att få ett nytt recept för pp, inte nådigt att bli gammal måste jag bara tillägga. sjukt jäkla dyrt att tugga i sig dom där små jävlarna. fan ungdommar, köp ut åt mig? h3h3. ska köra en liten kärringlur nu med missen innan jag tar mig ut på promenad, förhoppningsvis så har det slutat snöa när jag vaknar. kanske till och med är vår ute, om man har tur så att säga. godnatt så länge.

mhhh, så läcker. jäkla sandra att brain-fucka mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0