Angående min mat.

Jag har valt att göra ett kostschema som jag ska följa i 4 veckors tid framöver. Varför? Jo för att jag är typ världens sämsta på att äta;
1; RÄTT (för mycket socker/salt) osv.
2; ofta. Eftersom jag annars äter 2/3 ggr per dag.
3; rätt mängd. Tar på tok för stora tallrikar. Dock beror ju det oftast på att jag äter sällan och då är vrål hungrig.

Så ja, jag hade ju tänkt att jag åtminstone en gång i mitt liv ska få bevittna magrutor på min mage. Vilket INTE är det lättaste som tjej då vi har mer underhudsfett än killar. Så tar lite längre och krävs enormt mycket mer slit. Damn you boys. Men iallafall. Jag har inte direkt tänkt att NU ska jag ha magrutor om 8 veckor som man kan få enligt tidningar osv. Nej, att få se skymten av dom lagomt till sommaren duger fint för mig. Om jag får tidigare? Ja då firar vi med en box vin. Eller kanske men de hade ju vart trevligt. Nog om det, vidare till kostschemat, jag har gjort det helt SJÄLV. Och "icke" utbildad som jag är så är det inte säkert att det är rätt. Därav 4 veckor. För att se om det skulle fungera. OM det nu må fungera, då fortsätter jag köra på det så gott det går. Jag kommer lägga upp på bloggen hur just MITT matschema kommer att se ut. Så om folk väljer att gå precis efter mitt och det inte fungerar just på dig så kanske du bör fundera på ett som passar just dig eller ta hjälp av en utbildad kostrådgivare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0