i brist på annat

10 FAVORITER
Färg: Vitt
Mat: Kanelkyckling
Band: Royal Republic om de ska vara ett band
Film: Step up 1-3
Bok: Jag minns inte sista ja läste en bok
Sport: Simning och Dans om de gills.
Årstid: Sommar
Veckodag: Söndagar
Glassmak: Blåbär
Tid på dygnet: -

9 FÖR TILLFÄLLET

Humör: Glad men stressad
Smak: Mer  - apelsinsmak
Kläder: Jenas & tjockiströja
Bakgrund: Helt svart (något är fel på min dator)
Nagellack: Silver
Tid: 18.07
Omgivning: I mitt stökiga hus
Irritationsobjekt: Mitt stökiga hus

6 HAR DU NÅGONSIN

Dejtat någon av dina nära vänner: nej
Brutit mot lagen: ja
Blivit arresterad: nej
Badat naken: ja
Varit med på TV: ja
Kysst någon du inte känner: Ja

2 VAL
Kaffe eller te: Te
Vår eller höst: Vår

1 ÖNSKAN:

Åka till grekland nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0