Dag 13 – Den här veckan.

Den här veckan har jag... tränat, solat, pluggat och festat. en helt vanlig vecka tror jag nog. träningen har gått jätte bra den här veckan också. lite mer träningsverk än förra veckan har ja haft men det börjar väl släppa nu. vi ska köra lift imorgon och även köra ännu hårdare på gymmet nästa vecka. riktigt skönt att börja komma i form. åt tillochmed en ordentlig frukost i fredags! inte vanligt för att vara jag. börjar känna mig mycket bättre redan efter 3 veckor. nej men nu ska jag kila iväg ska mysa med felicia och evelinn en stund ikväll innan jag drar mig vidare till min sjuka karl som jag är tvungen att pyssla om. ha en trevlig lördagskväll folket!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0