gårdagens mysterium

Gårdagen blev riktigt lyckad! eller? efter en hel dag av uppdatering från gårdagen så vet vi fortfarande inte riktigt vad som hände. alla har luckor från olika ställen så de blev ett jävla pussel att sätta ihop idag haha. hade vi kul? jag tror fan det. de vi kom fram till att vi gjorde var roligt iallafall! men hur soffan gick sönder är fortfarande ett mysterium. och vilka rebecca och fiona är. inte riktigt hundra där. efterfesten, vad gjorde vi? jag var hemma kl 5 kommer jag ihåg. vaknade trots allt upp i min egen säng med sovkläder och utan smink. vilket jag faktiskt är värd en applåd för. trodde ja skulle sluta under en parkbänk i avestas centrum. klarade mig ganska fint igår. tror ja. en skadad person, nathalie som vi nu kommit fram till INTE ska dansa på fyllan. för då får man evelinns tejp runt hela jävla handen. och hon var inte den vassaste igår om ja säger så. gårdagen må vara ett litet mysterium. men var väl inte så oväntat med de sällskap ja hade med mig igår. men nu börjar mina ögon gå i kors här känner jag. så de är nog dags för mig att ta igen lite sovtimmar! peace.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0