Dag 1 – Presentera mig själv.


Märtha Johanna Angelica Eriksson, är mitt fullständiga namn. ja jag vet, inte det charmigaste. men jag är glad ändå, var en hästlängd från att få namnet olga(?) jag är 18 vintrar och bor i en liten stad vid namn Avesta som ligger längst ned i dalarna.

På dagarna ägnar jag tid åt skolan, träning, vänner, pojkvän, mode foto och lite annat. Jag älskar att vara bland öppna människor och hatar köpta köttbullar. jag gillar att rita och ogillar när det är stökigt.

Dans är ett intresse som ligger mig varmt om hjärtat, då jag och några vänner har en dansgrupp tillsammans som heter Mask shadow, sök på youtube för att se olika videor.

Jag är väl allmänt en glad och sprallig tjej i sina bästa år, gillar att härja runt och umgås med folk. ogillar folk som tror att dom kan bestämma över mig och folk som inte kan stå för dina åsikter. det var väl det mesta jag kunde komma på om mig för tillfället. resten utav Mig ser ni ju här i bloggen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0