Dag 3 – Min familj.


Mamma & Pappa, dom två bästa personerna i mitt liv. de är dom två människorna som jag kan lita på till 100% och alltid finns där vad det än är. och det känns skönt att veta att jag har mina föräldrar.

I min familj kan vi skämta och skoja med varanda hur som helst utan att någon blir sur, vi ger bara igen så fort chansen finns! vi kan prata om allt mellan himmel och jord. vi har en bra relation i min familj.


Min stora syster jessica som jag är så jääävla stolt över. nybliven sjuksköterska i sina bästa år. jag älskar henne hur mycket som helst även fast vi tjafsar då och då. men det gör väl syskon? jessica och jag har en bra relation tillsammans, vi pratar hemlisar tillsammans och det är skönt att ha henne att prata med ibland om saker jag inte annars pratar om.


Lilla syster jennie, visserligen längre och klokare än mig. snart 17år gammal är hon också! tror jag? iallafall.. jennie är en ensamvarg som oftast sitter på sitt rum och ritar, vilket hon är vädligt duktig på. när hon väl tar sig ut ur rummet så brukar vi väl oftast skojbråka och dryga oss med varandra. hon älskar att göra narr utav mig. men jag förtjänar det faktiskt. jag älskar henne jätte mycket, min lilla skitunge.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0