Dag 8 – Min tro.

Jadu, jag tror inte på gud eller att någon skapade jorden. dock tror jag på att vi kom till av en anledning att allt vi gör redan är förbestämt. och när vi dör så kommer vi att komma till en annan plats eller så får vi ett nytt liv.

Jag tror på spöken och andar. jag tror mina släktingar kan vara i mitt rum ibland och vaka över mig. tex min morfar eller farfar. ibland tror jag att jessica är hos mig. jag tror spöken är någon sorts energi som gör att vi kan märka av dom i vissa sammanhang. som när jag var hemma hos jessica efter hennes bortgång, då sprakade ljuset i köket och de hade det gjort flera gånger innan berättade hennes mamma. och då hade ett medium vart där och sa att jessicas energi flög omkring i huset. rätt läskigt men ändå skönt att veta.

det var väl lite om min tro, ett liv efter detta och spöken. engerier från våra nära och kära som kommer och hälsa på oss ibland. så mycket mer än så är det nog inte.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0