i brist på annat!

1. vem ringde du senast? Storasyster jessica

2. hur löd ditt senaste sms och till vem? "inte:O dåligt;) Men berätta ALLT imorgon då:D ska ni ses igen?

3. föredrar du att ringa eller skicka sms? jag ringer hellre, man får mer sagt och det går fortare

4. vilken är din favoritplats? hm... hemma hos evelinn tror jag faktiskt. haha! men jag mår faktiskt alltid så bra där hemma. skönt och trivsamt.

5. vad skrämde dig som barn? jag vet faktiskt inte, jag var inte speciellt rädd utav mig när jag var barn.


6. vad fick dig att skratta senast? min kära pojkvän och han hål i långkallingarna

7. är du social? det kan jag väl påstå att jag är. beroende på vilken situation det är i.

8. är du blond? nej, men är blond egentligen. och har vart blond ett antal gånger.

9. vilken är din favoritglass? Phis food - ben&jerrys

10. tycker du om att mysa?
ja, mysa är det bästa jag vet. man får aldrig för mycket mys.

11. känner du någon med samma födelsedag som din? japp, en tjej som mina kompisr är vän med.

12. vem är den roligaste människan du känner? joj, många. men det är väl Robin, Simon Anna&Elin typ.

13. nämn något som är riktigt störigt. när folk inte lyssnar när man försöker få något sagt.

14. vad har du för ringsignal? Någon dålig pussy cat dolls remix

15. flirtar du mycket? jag vet inte ens hur man gör

16. Vart togs din profilbild för din blogg? jag har ingen profilbild

17. Vilken var den senaste bok du läste? Blindspel, men kommer inte ihåg författaren.


18. läser du dagstidningen? ibland ja, ibland inte.

19. dansar du i bilen? japp när jag känner för att det är passande.

20. vilken radiostation lyssnade du på senast? P3

21. vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Alla gäster som kommer att komma hem till oss på söndag.

22. vad ska du göra på lördag? Fira min syster som tagit examen och blir legitemerad sjuksköterska

23. vilket ord/vilken mening säger du (för) ofta? "ofta" "äru cepe eller" "vad heeeende" "elleeeer"

24. känner du någon som heter steve? nej, kan man heta så?

25. kollar du på the o.c? eeh, gjorde förut men förstår mig inte riktigt på den serien.

26. vilken är den finaste komplimang du fått denna vecka? "gullstjärt" tror jag :O sagt utav Andreas.

27. tre ord om varför du senast spydde? Dålig-låt, vattenbrist & dans (skump i magen)



Kommentarer
elin

Miss you my lady :*

2011-01-13 @ 22:31:02
URL: http://elinlundins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0