EVERYDAY I SHUFFLING

KOKO! onsdagkväll och här sitter jag och kikar igenom massa bloggar. no-life-woman. jag borde ju ha färgat håret, men de pallade vi ju inte med idag heller. jag orkar ju ingenting längre. har tappat orken. finns massa saker jag VILL göra. men det blir inte av, träning, fixa huset, äta bättre, osv osv osv. you got it. när ska ja få tillbaka energin frågar ja er? hm. ge mig lite energi och inspiration nu nu nu!

tror ja ska ladda ner age of ampires och vara lite geek-woman


Kommentarer
jessicaelizse

när jag inte hade någon ork för nånting så köpte jag blutsaft och det satt igång kroppen/magen. det är ett alternativ sen finns även mivitotal i olika sorter som också är bra om man vill bli pigg oså:)

2011-06-30 @ 16:04:14
URL: http://elizse.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0