JAG ÄR HÖGT ÖVER MOLNEN

yo! nyss kommit hem från jobbet, håller på att laga lite mat. får bli ris med chicken nuggets + wook. fint de. idag ska jag bara ta det luuugnt. vänta på att fridis gör klart min blogg tex. städa eventuellt, om ja orkar. ska även börja göra evelinn och emma blogg så att dom kan börja skriva lite där så ja får veta vad det är dom gör om dagarna, iiih saknar sönder dom! buhu.


ber om ursäkt för alla dessa cam bilder. men ja och min kamera går igenom en kris. eller nej egentligen inte. jag har bara inte orkat knäppa så mycket kort med honom, känner mig otrogen.. ska ta tag i det där. btw. mitt öga ser mongo ut.


Kommentarer
jessicaelizse

har du kanske lust att göra en ny header till mig också(a)

2011-06-20 @ 15:53:21
URL: http://elizse.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0