ingen rubrik

ja men hej jag lever, faktiskt! dålig uppdatering är pga fullt upp med att umgås med mina vänner, plugga teori och lite annat. helgen tillbringades med mina närmsta vänner som ja älskar älskar älskar! världens bästa människor i mitt liv. ville bara säga de :) igår satt jag och lullan och plugga teori i massor, käkade pizza och pratade igenom allt som hänt vart och är. idag, måndag, hade jag sovmorgon till 12. nathalie kom och hämtade mig och vi hade 2 lektioner. Marknadsföring och Engelska. Efter skolan följde ja med mamma när hon skulle ge blod, övningskörde hem och käkade mat. och kom nyss hem från en lång promenad på 8 - 9 km tror jag? något sånt. nu ska ja plugga lite mer teori och engelska sen ska jag ta de lugnt framför tvn för imorgon är de praktik.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0