I want to eat your heart

HEJ! Jag är sjuk. snorar ner mig själv. så ska inte träna idag. tyvärr. får se om ja är bättre på onsdag när det är innebandy. måste ju egentligen träna varje dag om jag ska våga vara med på matcherna nu när serien börjar i oktober. hä hä. ja kommer suga. stackars lag. tänkte åka till världens bästa jenny snart iallafall. så får ja kolla på på träningen bara. buhu. syns senare!


föresten, idag är jag officellt hemlös. någon själ som vet en lägenhet som ska säljas? tell me then.


Kommentarer
nathalie

Vet en del! Finns ju några fina på blocket :)

2011-09-19 @ 17:55:46
URL: http://nathaliesofiadenice.blogg.se/
pauline

Varföör?? Flytta till mig ;)

2011-09-19 @ 20:42:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0