man får den plats man gör sig i

hej hallå, klockan är typ ett och jag ligger fortfarande inrullad i mitt underbara täcke. men för att ni inte ska bli allt för besvikna på mig, så kan jag stolt meddela att jag var iväg på arbetsintervju igen imorse kl 10. så när jag kom hem igen så frös jag så mycket.. därav sängliggandet. men snart ska jag ta mig iväg till gymmet och sola lite, kanske gymma. men eftersom jag inte hade vilodag igår så kanske man borde ta den idag, vad vet jag.

så var det ju de här med bilder, jag lovar att jag.. inom en snar framtid kommer få tillbaka fotolusten igen. förtillfället är den lika bortblåst som min ork att städa rummet ( som förövrigt ser ut som ett helvete ) men jag lovar er att snart kommer det sprudla av nya kort, nya ideer och massa roligt som jag vet ni gillar. 
Ps; jag är på topp idag, jag är glad. IM ON FIRE, som jag burkar säga


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0