today i'll pull my hands up for you

God dag följerslagare, dålig uppdatering jag vet. men det blev liksom lite "after skridsko"- Öl + Middag i lördags. vilket resulterade i 3 timmars dansande, som där efter resulterade i en utslagen johaho i therese soffa. på söndagen var jag hundvakt, åkte på middag i sala hos syster. sen blev det BB med therese, och jag fick min efterlängtade choklad! fick vänta 3 dagar dock. Idag vaknade jag upp av ett fantastikst mail. jag ska nämligen bli instruktör på mitt gym! åh vad roligt de ska bli. 16 17 & 18e mars så ska jag iväg på utbildning med mina andra fina vänner som också ska bli det. kommer vara super skoj! nu ska jag iväg till farmor en sväng sen blir det Baila och Gymmet ikväll. puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0