brainfuck

dagens irritationsmoment; min ena tränings sko är som bortblåst ur tomma intet. SKOTT-I-PANNAN. 

det här med att "Detta år ska jag hålla mitt nyårs löfte" ja ni vet hur frasen lyder. mitt började alltså inte som planerat. tänkte ta min julskinka till röv och skutta iväg till mitt älskade gym denna dag (mitt nyårslöfte var alltså att köra hårdträning detta år). glad och motiverad som jag var, börjar jag rota fram mina underbara träningskläder. allt var komplett, förutom att ena skon fattas mig. ni kan tänka er själva vilken förtvivlan jag var i? efter 30 minuters letande och svärande så gav jag upp. åkte till therese och drack en chai latte. end of story. 

ja jag vet! man skulle kunna tro att jag hade mens, men icke!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0