jag vill...

..tillbringa en kväll med mina älskade vänninor. ha en perfekt och unik tatutering. kunna äta godis utan att bli lika stor som ett hus. kunna sjunga. gå på en grym husfest. ha en minsta aning om vad jag vill bli när jag blir stor. flytta här ifrån snarast möjligt. träna. ha långt hår. börja simma igen. att jag och ulrika kommer "grow old togheter". att jag och evelinn ska bo ihop. bli lika strukturerad som frida. bli spontan och rolig som jenny. ha en hund. gå min make up kurs. dansa som en drule på tomorrowland festivalen. träffa sonny john moore. kunna vara pigg 24/7. få fina sms. gråta en skvätt. ha ett kärleksliv. att folk ska komma ihåg min födelsedag utan att läsa det på facebook. grilla. ha världens bästa självdiciplin. ha tusen foto ideer. kunna dricka öl.


Kommentarer
Elin

allt är upp till dig honey! :)

2012-01-03 @ 21:38:23
URL: http://elinlundins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0